آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل بزرگراه تاکستان به رزن

فرماندار شهرستان آوج گفت: عملیات اجرایی تکمیل بزرگراه تاکستان به رزن با اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در روز‌های آینده آغاز می‌شود.

 وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج گفت: تکمیل بزرگراه تاکستان به رزن از مصوبات مهم سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان قزوین است که برای اجرای آن پیگیری لازم انجام شده است.

وی بیان کرد: ۷ کیلومتر باقی مانده از مسیر این بزرگراه در محدوده شهرستان آوج که از سال‌های گذشته به دلیل مشکلات فنی و اعتباری متوقف شده بود در سفر ریاست مهم جمهور به استان و تخصیص اعتبارات مصوب شد تا عملیاتی شود.

زرگر تصریح کرد: این طرح مهم بزودی و در هفته جاری آغاز خواهد شد و امیدواریم در سال جاری تکمیل شود.

فرماندار آوج یادآورشد: اجرا و تکمیل این مسیر نقش مهمی در جایگاه کریدوری استان ایفا کرده و موجب تردد ایمن در محور‌های مواصلاتی غرب و جنوب کشور شده و تسریع در حمل و نقل زمینی و ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح را موجب خواهد شد.

زرگر در خصوص میزان اعتبار پیش بینی شده برای پروژه تکمیل بزرگراه تاکستان به رزن گفت: برای دو بانده شدن محور آوج به رزن (گردنه سلطان بلاغ) ۲۰۰ میلیبارد تومان اعتبار پیش بینی شده که ۱۵۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و ۵۰ میلیارد تومان آن نیز از اعتبارات استانی تامین شده است.

وی افزود: از امروز با توجه به تامین اعتبارات و تعیین پیمانکار، کارگاه اجرای پروژه فعال شده و عملیات اجرایی پروژه نیز بر اساس زمان بندی تعیین شده شروع می‌شود .

فرماندار شهرستان آوج با یاداوری وقوع تصادفات مرگبار در این محور تاکید کرد: با اجرای دو بانده شدن محور آوج به گردنه سلطان بلاغ ضمن تسهیل در تردد روزانه هزاران خودرو میزان سوانح در این مسیر کاهش یافته و ایمنی سفر‌ها بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.