امام جمعه یزد مطرح کرد؛

ترویج بی‌بندوباری برنامه دشمن برای تضعیف اراده ملت ایران

آیت الله ناصری گفت: دشمنان می‌خواهند با ترویج بی‌بندوباری، فساد و فحشا ملت ایران را از خدا دور و اراده‌های آن ها را سست کند.

آیت الله محمدرضا ناصری؛ امام جمعه یزد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر ۱۴۰۲ گفت: استکبار جهانی جنگ‌های مختلفی مانند جنگ معنوی و فرهنگی در مقابل کشور‌های اسلامی برنامه ریزی کرده است و می‌خواهد جوامع اسلامی را از مسیر واقعی خود منحرف کند. 

او خاطرنشان کرد: دشمنان پیش از این به کشور‌های مسلمان خیانت‌های بسیاری کرده اند و می‌خواهند این خیانت‌ها را در کشور ما نیز پیاده کنند، اما انقلاب اسلامی همه برنامه‌های آن‌ها را خنثی کرده و در مقابل آن‌ها ایستاده است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در تمام زمینه‌ها فصل الخطاب همگان باشد، گفت: همه مسئولان و سران قوا باید رهنمود‌های رهبری را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرار دهند.

او با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: این شهید بزرگوار در زمینه‌های مختلفی، چون اسلام شناسی، زمان شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی کار کرده و تمام تلاش او در دفاع از دین، انسانیت، ولایت و ارزش‌های اسلامی، علم و دانش و فناوری بود و معلمان باید این استاد گرانقدر را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: معلمان نباید فقط به آموختن خواندن و نوشتن به دانش آموزان بسنده کنند، بلکه باید برای تقویت و تربیت دینی آنان نیز تلاش کنند، زیرا اگر در این مسیر کوتاهی شود، خیانت کرده ایم.

آیت الله ناصری همچنین با گرامیداشت هفته کار وکارگر بر توانمندسازی ودانش افزایی به روز کارگران نیز تاکید کرد و گفت: بخش عظیمی از جامعه ما را کارگران تشکیل داده‌اند که توانمندسازی این قشر گام بزرگی درراستای پیشرفت و اقتصاد کشور خواهد بودو آنان باید به‌گونه‌ای پرورش یابند که در سایه دانش‌افزایی بعد از مدتی کارآفرین شوند و روی پای خود بایستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.