قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مسابقات استانی جام رمضان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از کسب نشان طلا و مقام قهرمانی مسابقات جام رمضان ۱۴۰۲ ویژه ادارات استان خبر داد.

آقای  رحیمی گفت: در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم فوتسال علوم پزشکی مقابل تیم راهداری شهرکرد بعد از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی در ضربات پنالتی ۶ بر ۵ به برتری دست یافت.

وی افزود: با کسب این پیروزی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توانست نشان طلا و عنوان قهرمانی جام رمضان مسابقات را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: گل‌های این دیدار توسط یاسر عالی انوری و رسول رفیعی به ثبت رسید.

به گفته رحیمی؛ این اولین عنوان قهرمانی تیم دانشگاه در ادوار برگزاری مسابقات جام رمضان می‌باشد، پیش از این در سالیان گذشته تیم دانشگاه موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شده بود.

رحیمی به اسامی ورزشکاران تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره کرد و گفت: ایمان فرهمند، محمد خسروی، یاسر عالی انوری، علیرضا بویری، فرشید نصرالهی، رسول رفیعی، علی صالح علیپور، محسن اتابک، مصطفی حسنی و حسین باقری ورزشکاران شاغل در دانشگاه در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی گفت: تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این مسابقات با سرمربیگری بهنام تیموری و سرپرستی محسن خاکسار هدایت شد.

شایان ذکر است: فینال مسابقات فوتسال ادارات چهارمحال و بختیاری جام رمضان ۱۴۰۲، پنجشنبه ۷ اردیبهشت در سالن ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد.

برچسب ها: ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار