وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست‌های راهبردی دولت

محمد مهدی اسماعیلی خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت مردمی دانست.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در راستای سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان عازم شهرستان‌های شوش و کرخه شده بود از بخش‌های مختلف کارخانه کاغذ پارس شوش بازدید به عمل آورد.

وزیر فرهنگ پس از بازدید کارخانه کاغذ پارس شوش در سخنانی کوتاه با تاکید بر اینکه دولت مردمی از تمامی مجموعه‌های تولید کاغذ حمایت خواهد کرد، گفت: با توجه ظرفیت فعلی مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور می‌توانیم به تحقق خودکفایی در صنعت کاغذ بیش از گذشته امیدوار باشیم ضمن اینکه از تمامی مجموعه‌هایی که با بهره مندی از فناوری‌های نوین در این عرصه وارد شوند به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کارخانه کاغذ پارس از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور است، تصریح کرد: حجم تولید کاغذ در این مجموعه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بخش قابل توجهی از شعار محوری دولت مبنی بر خودکفایی صنعت کاغذ محقق شود.

دیدار با خانواده سرلشکر شهید حسن درویشی از فرماندهان دفاع مقدس، حضور در یادمان شهدای فتح المبین، زیارت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع)، بازدید از روند ساخت بیمارستان شهدای شوش و حضور در شورای اداری شهرستان‌های شوش و کرخه از برنامه‌های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در استان خوزستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار