اختصاص حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یک هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان از سهم سازمان برنامه و بودجه کشور و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز از محل منابع اعتبارات استانی سفر رئیس جمهور به استان قزوین اختصاص یافته است.

 رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست خبری که به مناسبت سالروز سفر رییس جمهور به استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد تومان مجموع اعتبارات اختصاص یافته به استان قزوین است افزود: مصوبات این سفر بدون شک فرصت مناسبی برای جهش و توسعه استان خواهد بود.
 
این مسوول با بیان اینکه برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهور بین یک تا سه سال زمان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برخی مصوبات اعتبار ندارند و ریالی نیستند مانند حل مشکلات اراضی عظیمیه قزوین و یا مجوز ساخت شهرک تولید محتوا، اما انجام آن‌ها منجر به رشد و توسعه اقتصادی استان خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور از سه محل شامل سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات استانی و دستگاه‌های ملی تامین می‌شود، افزود: به طور تقریبی تمامی پروژه‌های این سفر فعال هستند و پروژه تعطیل شده نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار