دلیل عدم استقبال از کشتی گیران مدال آور در مسابقات آسیایی مشخص شد

اعضای خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از کسب عنوان قهرمانی در قاره آسیا، در بازگشت به خوزستان مورد استقبال رسمی قرار نگرفتند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در قاره کهن، به تهران بازگشت و علیرغم اینکه چند کشتی گیر دارای مدال طلا، نقره و برنز تیم ملی  خوزستانی بودند، در بازگشت این نفرات به اهواز، از سوی هیچ مقام و مسئولی مورد استقبال قرار نگرفتند.

در همین راستا رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی استان خوزستان، گفت: بازگشت کشتی گیران از رقابت‌های قهرمانی آسیا، با ایام شهادت حضرت علی (ع) همزمانی داشت و به همین دلیل نتوانستیم مراسم استقبال را برگزار کنیم، اما قطعاً با هماهنگی‌هایی که انجام شده در خدمت این عزیزان هستیم و قدردان افتخارآفرینی‌های آن‌ها خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: قبل از اعزام کشتی گیران خوزستانی به مسابقات قهرمانی آسیا قول اهداء پاداش نقدی را به مدال آوران داده بودیم که با هماهنگی با استانداری، بزودی مراسمی برگزار و با حضور مقامات ارشد استان جوایزی از سوی هیئت کشتی استان و اداره کل ورزش و جوانان به این قهرمانان عزیز اهداء خواهد شد. 

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در ادامه عنوان کرد: برای دومین بار در دو ماه گذشته میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در شهر اهواز بودیم و تمام سعی خود را در این اردو‌ها کردیم که کشتی گیران از نظر اسکان، تغذیه و شرایط تمرینی و رفاهی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند. 

وی ادامه داد: قطعا برگزاری چنین اردو‌هایی به رشد و ارتقاء کشتی استان و همچنین ایجاد انگیزه بین جوانان و علاقمندان به این رشته کمک می‌کند.

جمال پور افزود: کشتی ورزش اول کشور است و حجم بسیار بالایی از نظر فعالیت و کار دارد و ما به عنوان هیئت‌های استانی به دنبال این هستیم که با برگزاری چنین اردو‌هایی و میزبانی مسابقات در رده‌های سنی مختلف به فدراسیون کشتی کمک کنیم. 

جمال پور در پایان خاطرنشان کرد: هیئت کشتی استان خوزستان آمادگی این را دارد که مسابقات و اردو‌های تیم‌های ملی را در تمامی رده‌های سنی میزبانی کند و امیدوارم که کشتی گیران کشورمان در رقابت‌های پیش رو موفق باشند و برای مردم عزیز کشور افتخارآفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار