توزیع ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از توزیع ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس استان در سال قبل خبر داد.

امین سلیمانی در نشست گروه‌های جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزش برابر استان افزود: با تخصیص این اعتبار بیش از ۱۳۴ هزار قلم کالای اساسی در راستای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تهیه و بین مدارس بر اساس فضاسنجی و نیازسنجی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه استان دارای عقب ماندگی تاریخی است، گفت: نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش استان نیز دارای ضعف‌ها و عقب ماندگی زیاد است که با تشکیل گروه‌ها و قرارگاه جهادی امید است که عدالت آموزشی در استان محقق شود.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، هم‌اکنون ۷۰درصد مدارس استان فرسوده است و کمبود فضای آموزشی و فرسوده بودن مدارس در شهرکرد، لردگان و مناطق عشایری بسیار بالاست.

وی به بازنشسته شدن هزار و ۸۶۰ فرهنگی در مهرماه سالجاری اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات و معضلات حوزه تعلیم و تربیت نیازمند کار جهادی است تا بتوان با کار‌های جهادی و فعالیت‌های جهادی در راستای برقراری عدالت آموزشی همگام با دولت گام برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۱۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مجهز شدن همه مدارس استان به آزمایشگاه و تجهیزاتی از قبیل میکروسکوپ و تلسکوپ‌های خوب آزمایشگاهی یک نیاز حداقلی برای همه مدارس استان باید باشد به امید گسترش دانش و دانشگاه در سراسر روستاها و شهرهای استانمان
این استان می‌باید به استان دانشگاهی و نخبه ساز در کشور تبدیل شود
آخرین اخبار