۶۰۷۵۴ راننده جدید در البرز

رئیس پلیس راهور البرز گفت: در سال گذشته تعداد ۶۰۷۵۴ نفر موفق به طی مراحل اخذ گواهینامه شده اند که گواهینامه‌های ایشان چاپ و ارسال شده است.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: برای افرادی که گواهینامه پایه سوم اخذ میکنند در سال اول شرایط و محدودیت‌هایی تعیین شده است که در صورت رعایت آن‌ها از سوی دارندگان گواهینامه آنان تا سقف ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان خاطر نشان کرد: اهم محدودیت‌های رانندگی گواهینامه‌های جدیدالصدور عبارتند از: عدم رانندگی به تنهایی تا سه ماه پس از دریافت گواهینامه و حضور یک راننده دارنده گواهینامه پایه دوم یا یکم یا دارنده گواهینامه پایه سوم که مشمول محدودیت‌های مذکور نمی‌باشد به همراه وی عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی موضوع جدول ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی عدم رانندگی از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح ممنوعیت رانندگی در معابر برون شهری و رانندگی حداکثر تا شعاع ۲۵ کیلومتری شهر‌ها و ... در صورت ارتکاب محدودیت‌های فوق همچنین در صورت مقصر بودن در تصادفات منجر به جرح و فوت و رعایت نکردن شروط و محدودیت‌های مندرج در گواهینامه اعم از استفاده از عینک، سمعک و ... گواهینامه وی جهت طی مراحل قانونی با ارائه رسید به راننده اخذ خواهد شد.

راننده مشمول می‌بایست ظرف مدت یکماه پس از ضبط گواهینامه فرصت دارند به مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور محل سکونت مراجعه نموده و در دوره‌های آموزش مجدد در یکی از آموزشگاه‌های رانندگی با ارائه معرفی نامه پلیس شرکت نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.