جابه‌جایی رایگان دانش‌آموزان استثنایی مشهد منتظر ابلاغ اعتبار شهرداری است

رئیس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آخرین مرحله مربوط به مصوبه تامین سرویس رایگان دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه مشهدی در اختیار معاونت برنامه‌ریزی شهرداری مشهد است.

جواد روحانی رئیس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای رایگان شدن سرویس مدارس استثنایی گفت: شورای اسلامی شهر مشهد اسفند سال پیش مصوبه‌ای درباره تامین هزینه‌های سرویس‌های دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه مشهدی از محل تصویب گذراند که بر اساس آن ۸۰ درصد از هزینه‌های آن دسته از سرویس‌هایی که والدین آن را پرداخت می‌کردند، توسط شهرداری مشهد پرداخت شود.

او افزود: این مصوبه پس از بررسی و تایید در فرمانداری مشهد، مجددا به شورای اسلامی شهر مشهد ارسال شد و شورا نیز ۲۴ فروردین ماه امسال آن را به سازمان تاکسیرانی ارسال کرد.

رئیس اداره آموزش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست شهرداری مشهد برای این مصوبه چه میزان اعتبار ابلاغ خواهد کرد، ادامه داد: با این حال براساس آمار در حال حاضر دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه در مشهد مجموعا در هر ماه ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان بابت سرویس پرداخت می‌کنند که طی ۹ ماه تحصیلی این رقم به حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.

روحانی بیان کرد: هم‌اکنون در مشهد ۴۰۰ خودرو کار سرویس‌دهی به این دسته از دانش‌آموزان را انجام می‌دهند. تعداد این دانش‌آموزان در مشهد ۳۲۴۰ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.