ارتقای جایگاه معلمان، نقش مهمی در تربیت صحیح نسل جوان دارد

امام جمعه مهریز گفت: ارتقای جایگاه معلمان در جامعه و از سوی مردم و مسئولان نقش مهمی در تربیت صحیح و اثربخش نسل جوان دارد.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام جمعه مهریز در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در دیدار گروهی از معلمان و مسئولان افزود: داشتن نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی در گرو همت، برنامه‌ریزی و اقدام موثر معلمان است.

او با قدردانی از فرهنگیانی که مسئولانه ماموریت خطیر خود در نظام تعلیم و ترییت را انجام می‌دهند، ادامه داد: تربیت دینی دانش آموزان به دلیل تهدید نرم فرهنگی دشمنان باید در اولویت باشد.

محی‌الدینی بیان کرد: بدون شک اگر نسل جوان با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا و انس و الفت بگیرند تهدید نرم فرهنگی بر دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود.

امام جمعه مهریز گفت: باید در قالب برنامه‌های مناسب در کنار امور آموزشی به امور فرهنگی هم توجه کرد.

محی الدینی افزود: در منطقه و در حوزه فرهنگی، پرورشی و امور معنوی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید به همت فرهنگیان توسعه یابد.
او ادامه داد: موفقیت دانش آموزان شهرستان در مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی در سال تحصیلی در شهرستان و استان نشان دهنده ظرفیت‌های خوبی است که باید برای ارتقای آن اقدام شود.

امام جمعه مهریز گفت: تاثیر معلمان در پرورش نسل آینده بسیار مهم است و ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم و ایمان دارم که معلمان دلسوز و گرانقدر، جامعه‌ای متفکر و اندیشمند و آگاه می‌سازند.

دهقان بنادکی فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: نقش فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نقشی برجسته و تعیین کننده است و باید شان فرهنگیان در جامعه ارتقا یابد.

او با قدردانی از فرهنگیان افزود: برای ارتقای فعالیت‌های علمی و پرورشی دانش آموزان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها همه باید در کنار هم در منطقه اقدام کنند.

برچسب ها: نسل جوان ، معلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.