ویسی: فقط قسط بدهی خود به هواداران را دادیم/ شکی به دربی کرمان نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم.

عبدالله ویسی پس از برتری چهار بر صفر نفت آبادان مقابل نساجی، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کرده و آن را ادامه دادیم. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول بازی را از دست دادیم و نزدیک بود گل بخوریم. از فرزین گروسیان تشکر ویژه می‌کنم که ما را بازگرداند. نیمه دوم متفاوت بود و برای بردن در تمام نقاط زمین بازی کردیم. درک بچه‌های ما از این بازی خیلی بالا بود و با حمایت تماشاگران‌مان توانستیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزنیم که امیدوارم ادامه داشته باشد. 

وی افزود: باز هم مانند بازی قبلی مقابل مس کرمان می‌گویم فقط باید امشب شادی کنیم و جای شادی نداریم. بسیار به هواداران بدهکار هستیم و یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را دادیم. به سراغ بازی بعدی مقابل استقلال در تهران می‌رویم. از نظر روانشناسی، تیمی داغان بودیم و همه مجموعه کمک کردند تبم برگشت تا اکنون در بازی‌ها این چنین نتیجه می‌گیریم. باید مردم خوشحال شوند و با حمایت آن‌ها و بازی بازیکنانمان به پیروزی رسیدیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به بازی مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم، گفت: این تیم شایسته است و‌همه تلاش خود را خواهیم کرد.

ویسی درمورد برخی نگرانی‌ها نسبت به دربی فردای کرمان، عنوان کرد: مس رفسنجان با همه وجود بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. هیچگونه شک و شبهه‌ای ایجاد نمی‌کند، ولی انجام بازی بدون تماشاگر اقدامی حرفه‌ای نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار