رییس دادگستری زرند:

برگزاری مراسم مختلط در تالار و اماکن عمومی بر خلاف موازین شرعی است

رقص مختلط در مراسمات با گروه رقص زنان فاقد حجاب شرعی در انظار عمومی، حرام مسلم و جرم و با کلیه عاملان وفق مقررات برخورد قاطع خواهد شد.

 متعاقب ارتکاب فعل حرام در یکی از اماکن منتسب به شهرستان زرند و انتشار آن در صفحات مجازی، ابوالغضل فرحبخش اظهار داشت: با کلیه عاملان برگزار کننده مراسمات جشن مختلط توام با رقص با زنان نامحرم و اشاعه دهندگان فساد و معصیت، برخورد جدی و قانونی داریم چراکه بار‌ها جلسات توجیهی برای صاحبات تالار برگزار شده و مستندات قانونی به ایشان ابلاغ گردیده است.

رییس شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند گفت: برگزاری مراسم مختلط در تالار و اماکن عمومی بر خلاف موازین شرعی است و این کار جرم و ممنوع است که در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم که زن و مرد باید کاملاً جدا باشند و شئونات اسلامی باید رعایت شود.

فرحبخش تصریح کرد: اگر چنین موردی باشد که در مراسمی زن و مرد مختلط بوده باشند، با مدیران تالار به شدت برخورد می‌شود.

رئیس حوزه قضایی زرند در پایان بیان داشت: رقص مختلط بدون حجاب شرعی در انظار نامحرمان و در انظار و اماکن‌عمومی، به فتوای فق‌های عظام حرام مسلم است و سیاست کیفری قانونگذار، در مواد ۶۳۸ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، تبلور یافته است و برای رقاصان و دایر کنندگان مراکز فساد، مجازات قانونی مقرر گردیده است و مدیران مراکز نیز به موجب بند پ ماده ۲۳ از قانون مجازات اسلامی در قالب مجازات تکمیلی از ادامه فعالیت و حرفه منع خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار