گل‌محمدی: مساوی به درد تیم‌ها نمی‌خورد/ نگران دونادونی هستند یا من؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول مساوی در دربی به درد تیم‌ها نمی‌خورد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در نشست خبری قبل از دربی ۱۰۰ اظهار کرد: یکی از مهمترین دربی‌هایی است که به یاد دارم. با توجه به شرایط جدول مساوی به درد تیم‌ها نمی‌خورد و هر ۲ را از گردونه قهرمانی دور می‌کند. به خاطر همین هر ۲ تیم به دنبال برد هستند.

او افزود: شرایط به گونه‌ای است که هر ۲ تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. این نشانه خوبی است که شاهد یک بازی با کیفیت باشیم. ان‌شاالله بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. در دربی‌ها حفظ تمرکز در طول بازی خیلی مهم است. استقلال و تیم ما بازیکنان باکیفیت و شرایط کیفی خوبی دارند. فکر می‌کنم شاهد یک دربی جذاب باشیم. امیدوارم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. هدف اول ما جز پیروزی چیز دیگری نیست. تمام برنامه ریزی تمرین ما و صحبتی که با بچه‌ها کردیم فقط به بردن دربی فکر کردیم.

تیمی در دفاع بی اشتباه باشد برنده دربی می شود 

او درباره وضعیت استقلال بیان کرد:  تیم استقلال هم شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم شاهد یک دربی جالب باشیم و امیدوارم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و هدفمان هم جز پیروزی چیز دیگری نخواهد بود. در تمرینات و صحبت‌ها با بازیکنان هم فقط به دربی فکر کردیم. استقلال تیم خوب و باکیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد و فکر کنم بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دفاع بی اشتباه باشد می‌تواند بازی را ببرد.

تعدادکم تماشاگران از بی سلیقگی زیاد است 

گل محمدی درباره  حضور کم تماشاگر در بازی دربی گفت: این دربی می‌تواند صد هزار تماشاگر داشته باشد. ساعت بازی هم طوری است که نصف زمین آفتاب و نصف زمین سایه خواهد بود. حیف است. این همه بی سلیقگی... می‌توانستند در ساعتی بگذارند که هم هوادار بیشتری بیاید و هم بازیکنان لذت بیشتری ببرند. بی سلیقگی زیاد است و این نشان می‌دهد اولویت فوتبال نیست و فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود و جمع شود برود و بدون دردسر برگزار شود. وگرنه هیچ دلیلی ندارد دربی به این حساسی ۴ ظهر باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره  تیم داوری برای بازی دربی گفت: قبل از بازی شاید درست نباشد درباره داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیمش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین بازیکن زمین آقای حیدری باشد.

من به مسائل مدیریتی ورود نمی کنم 

او درباره  پرداخت پول استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال گفت:این تصمیم گیری‌ها مدیریتی است و ربطی به بازی ما و بحث فنی ما ندارد. من در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم و شرایط ما طوری است که بهتر است بحث ما در مورد مسائل فنی باشد و من به مسائل مدیریتی ورود نمی‌کنم.

گل محمدی درباره  شایعه جدایی از پرسپولیس گفت: من فقط یک سوال دارم، اگر من نتیجه بگیرم دونادونی کجا می‌رود؟ نگران من هستند یا دونادونی؟ امیدوارم سوال خوب برای آن بنده خدا داشته باشند که یک جا بتواند برود.

هر بازیکنی خوب باشد در ترکیب قرار می گیرد 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی قرار دارد، گفت: این که چه کسی بازی کند بستگی به تمرین دارد. هر بازیکنی خوب بتواند تمرین کند، بازی می‌کند. این سوالاتی است که بستگی به عملکرد بازیکن دارد.

هر وقت احساس کنم نمی توانم از پرسپولیس می روم 

او درباره  عملکرد خوبش در بازی‌های بزرگ گفت: دوست دارم سوالات در مورد بازی باشد، اما سوالات در مورد بحث‌های غیرفنی است. من توانایی محدودی دارم. در این بحث هرچقدر بتوانم خوب کار کنم... تلاش من این است که برای پرسپولیس و هوادارانش خوب کار کنم و تا

جایی که بتوانم کمک کنم. من ساعت تمرین را چند برابر کردم تا مثمرثمر باشم. هر وقت احساس شود من می‌گذارم می‌روم. نگران این نباشند چه کسی هست یا نیست. من تا وقتی هستم تمام تمرکز و انرژی را برای پرسپولیس  می‌گذارم. هرجا باشم این کار را می‌کنم. امسال سعی کردم وقت و انرژی بیشتری بگذارم تا جواب هواداران را بدهم. امیدوارم شرایط طوری باشد هواداران راضی باشند. علی رغم مشکلاتی که بود سعی کردیم این مشکلات را برطرف کنیم که هواداران در جریان هستند. تمام تلاش ما این است که پرچم پرسپولیس بر افراشته باشد.

تمرکز در حفظ نتیجه مهم است 

گل محمدی درباره اینکه تیم پرسپولیس در لحظات پایانی بازی عملکرد ضعیفی دارد، گفت: خیلی از بازی‌ها بوده که ما لحظات آخر بازی را برگرداندیم. چند بازی بوده که دقیقه ۹۰ به بعد بازی را برگرداندیم. هیچ تیمی دوست ندارد عقب باشد، اما باید سعی کنیم تمرکز را حفظ کنیم و این را در صحبت‌هایم گفتم. باید تمرکز داشته باشیم تا این نتیجه را در بازی حفظ کنیم و در بخش دفاع و حمله این تمرکز حفظ شود.

باید صبرکنیم تا سپاهان امتیاز از دست بدهد 

او درباره  برنده لیگ و قهرمان دربی بیان کرد: سپاهان عملکرد خوبی داشته و اگر چهار بازی آخر را ببرد فرقی ندارد ما چه نتیجه‌ای بگیریم و قهرمان می‌شوند. ما باید صبر کنیم که سپاهان امتیاز از دست بدهد.

گل محمدی درباره  اینکه پرسپولیس  نایب قهرمان با بیشتر از ۶۰ امتیاز به دست آورد، گفت: ما پارسال این اتفاق برایمان افتاد و ۶۳ امتیاز گرفتیم و دوم شدیم. ممکن است این اتفاق بیفتد و در لیگ‌های باکیفیت این اتفاق می‌افتد و ممکن است تیم سوم هم بالای شصت امتیاز بگیرد و قهرمان شود. این نشان می‌دهد کیفیت لیگ ما بهتر شده است. این نشانه خوبی برای فوتبال ماست. هرچقدر بتوانیم امکانات بیشتری به باشگاه‌ها بدهیم تا مربیان شرایط خوبی داشته باشند کیفیت بیشتر می‌شود.

من نگران بازیکنان سه کارته نیستم 

او درباره اینکه  ۱۱ بازیکن سه کارته دارد، بیان کرد: من نگران نیستم. بازی قبلی هم سه کارته زیاد داشتیم، اما بازیکنان آنقدر عملکرد خوب داشتند که کارت نگرفتند. اگر بازیکنان از نظر جسمانی شرایط خوبی داشته باشند دلیلی ندارد کارت بگیرند. بازی فردا بازی خاصی است و تنش و درگیری زیاد است، اما من نگران نیستم.

سرمربی پرسپولیس درباره خط خوردن ۲ بازیکن گفت: وضعیت محمد عمری خوب است. شرایط خوبی دارد. یک مصدومیت بدی داشت، اما چهار پنج روز گذشته خوب تمرین کرد و می‌تواند کمک کند.

او درباره اینکه دربی پرگلی را شاهد خواهیم بود، گفت: نتیجه بازی بستگی به این دارد که چقدر تمرکز داشته باشیم. امروز هم آخرین روز تمرین ماست که بیشتر تاکتیکی است. استفاده از موقعیت خیلی مهم است و اینکه به موقع گل بزنیم. همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان دارد که در لحظه تصمیم خوب بگیرند. من خیلی امیدوارم که به هدفمان که سه امتیاز است برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته ‌می‌شود علیرغم اینکه قرارداد دارد ممکن است در‌ پایان فصل جدا شود و دونادونی به جایش بیاید، اظهار داشت: اگر نتیجه بگیرم دونادونی کجا می‌رود؟ نگران دونادونی هستند یا من؟ امیدوارم جواب خوبی برای آن بنده خدا داشته باشند و جایی بتواند برود!

وی در خصوص اینکه پریرا دوندگی آل‌‌کثیر را ندارد و هواداران نگران حضور او در ترکیب هستند، گفت: اینکه چه کسی بازی می‌کند بستگی به تمرینات طول هفته دارد. هر بازیکنی خوب تمرین کند و شرایط خوبی داشته باشد قطعاً بازی می‌کند. این بستگی به خود بازیکن در تمرینات دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.