ستاره «تد لسو» به «ونوم ۳» پیوست

جونو تمپل، بازیگر سریال «تد لسو» قرار است در نسخه سوم سری فیلم‌های «ونوم» بازی کند.

به نقل از ددلاین، با پایان یافتن سریال پرطرفدار اپل، «تد لسو» (Ted Lasso)، منابع آگاه می‌گویند که  جونو تمپل نامزد امی،  در حال مذاکره برای بازی در پروژه مشتکر سونی و مارول به نام «ونوم ۳» (Venom 3» است و تام هاردی قرار است به عنوان شخصیت اصلی بازگردد و نویسنده قدیمی این فرنچایز، کلی مارسل، مسئولیت کارگردانی را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که نمایندگان سونی و تمپل هیچ نظری در مورد این خبر نداشتند.

مارسل و هاردی نیز، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و مارسل، فیلمنامه داستانی را که خودش و هاردی نوشته‌اند، می‌نویسد. آوی آراد، مت تولماچ، امی پاسکال و هاچ پارکر نیز دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

جزییات داستان مشخص نیست و تام هاردی در نقش ونوم پس از دو فیلم اول که مجموعاً ۱.۳۶ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروختند، بازمی‌گردد.

همچنین، مشخص نیست که چه کسی از فیلم های قبلی به هاردی می‌پیوندد یا این که آیا شخصیت‌هایی از دنیای شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز به این فیلم خواهند پیوست یا خیر؟

گفتنی است که نقش جونو تمپل نیز برای این فیلم مشخص نیست.

در حالی که تمپل به خاطر نقش‌هایی در پروژه‌هایی مانند «وینیل» (Vinyl)، «جو قاتل و دیه» (Killer Joe and Attonement) شناخته می‌شد، نقش او در نقش کیلی جونز لذت‌بخش در سریال پرطرفدار اپل، «تد لسو» به او کمک کرد تا او را در نقش بانوان برجسته و آینده‌دار قرار دهد و به این نقش جذاب برسد.

این نقش نشان می‌دهد که او انتخاب اصلی تهیه‌کنندگان برای این قسمت بوده است. بازی او در «تد لسو» نامزدی امی و SAG را برای هر یک از فصل‌هایی که پخش کرده به دست آورده است.

با پایان یافتن سریال، تمپل در حال حاضر مشغول فیلمبرداری پروژه «فارگو» (Fargo) شده است. فیلمبرداری فصل پنجم در آستانه پایان یافتن است و او قرار است نقش اصلی و محوری آخرین قسمت نوآ هاولی از این سریال را بر عهده بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار