آماده‌باش ۱۲۰ گروه امدادی اصفهان در تعطیلات عید فطر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش سفرها، ۱۲۰گروه امدادی در راه‌های استان، مناطق گردشگری کوهستانی و مسیر رودخانه مستقر شدند.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: با آغاز سفر‌ها ۲۰۰ پایگاه اورژانس در سراسر استان مستقر شدند و جمعیت هلال احمر نیز در بیش از ۴۵ پایگاه فعالیت دارند.

او ادامه داد: ۵۷ مجتمع رفاه خدماتی و ۱۰ ایستگاه امنیت و سلامت، همچنین ۴۴ راهدارخانه برای ارائه خدمات به مسافران در آماده‌باش کامل هستند و بیش از ۸۵۰ دهیاری و ۱۱۴ شهر مکلف شدند، به صورت ویژه در روستا‌ها و شهر‌ها طرح‌های پیشگیری را اجرایی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش سرانه جمعیت روستا‌ها در تعطیلات عید فطر، گفت: با شرکت آب وفاضلاب استان برای تأمین و آبرسانی سیار در این مناطق هماهنگی شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه هواشناسی پدیده آب‌وهوایی خاصی را به جز وزش باد ملایم پیش بینی نکرده، گفت: با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود، به شهرداری‌ها و تیم‌های گشت و نظارت شرکت آب منطقه‌ای اعلام شده که در مسیر رودخانه و کانال‌های آب برای پیشگیری از حوادث غرق‌شدگی و دیگر حوادث نیرو‌های خود را تقویت کنند.

او بر رعایت اصول ایمنی در مناطق طبیعت گردی و مرتعی تاکید قرار داد و گفت: در این فصل پوشش گیاهی و گونه‌های ارزشمند در مراتع در حال رشد هستند و حفاظت از آن‌ها ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.