نماینده مردم ایلام در مجلس:

۱۰۰میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ایلام اختصاص یافت

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ۱۰۰میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت، برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ایلام اختصاص یافته است.

علی اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: در بخش پزشکی استان ایلام نیازمند توجه ویژه است و با رایزنی با وزیر بهداشت به تازگی امکانات و تجهیزات خوبی به استان اختصاص یافته است.

وی از آغاز مطالعات طرح توجیهی بیمارستان شهرستان سیروان خبر داد و افزود: بیمارستان سوانح در استان برای نخستین بار احداث می‌شود.

نماینده مردم ایلام از اخذ مجوز احداث داروخانه دولتی برای بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و عنوان کرد: دستور ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان اخذ شده است.

وی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان و همچنین تامین اعتبار احداث بیمارستان ملکشاهی از طریق بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: مرکز ام آر آی جدید در استان ایحاد می‌شود.

وی از احداث زایشگاه در شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: ایجاد مرکز درمانی بیمار بستر در شهرستان‌های چوار و چرداول نیز به زودی محقق می‌شود.

بسطامی بیان کرد: ۹ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه ماشین کمک‌دار به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافته است.

بسطامی هم‌چنین از موافقت کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر افزایش اعتبار احداث ساختمان هلال در مرز مهران از ۲ به ۶ میلیارد تومان خبر داد.

وی گفت: احداث ساختمان مرکز هلال احمر در شهرستان‌های چوار و هلیلان نیز به زودی محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.