پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت عید سعید فطر

وزیر علوم با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدو پیامی فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان؛ عید سعید فطر را به هم‌میهنان ارجمند و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر زلفی گل بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل است: 

پارسایان و پرهیزگاران، مشتاقانه بر خوان خلوص خداوند می‌نشینند و پیراسته‌تر برمی‌خیزند تا مشمول مهر ممدوح و ساکن سایه‌سار سعادتش باشند؛ مجاهدانی که می‌کوشند به سزاواری؛ شهروندِ «شهر قرآن» باشند و سربلندی و سعادت خویش را در عیدسعید فطر جشن بگیرند که عید فطر؛ صله‌ی سپاسگزاری و ستایش از برگزیدگان رمضان است و مرهم فراق بندگانی که از خوان خجسته‌ی پروردگار متنعم بوده‌اند و اکنون به برچیدن این سفره‌ آسمانی دلتنگند.

خوشا جان‌های مقرّبی که به درک رمضان، دل‌های خود را از غبار معصیت تکانده‌اند و حریر رحمت بر تن خویش پوشانده‌اند. ایمان دارم که همکاران ارجمند و فرزتدان دانش‌پژوه‌ام به میمنت این ماه مغتنم، توفیق داشته‌اند که توامان با تهذیب نفس و تقرّب به حضرت دوست، سامان و سازمان دانش را معطّر از عطر دین نمایند.

خداوند را از باب نعمت وجود و درک عیدی دیگر از اعیادالله شکرگزارم و امیدوارم به برکت رمضان، طوفان جهل و آتش خشم، رخت از جهان بربندد و به کیمیای دانش، خاک و خاکیان، بیش از پیش خلعت آگاهی بر تن کنند. فروتنانه و با اشتیاق این عید سعید را بر هم‌میهنان ارجمند و دانشگاهیان گرانمایه، اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران و یاوران علمی تبریک می‌گویم و قبولی طاعات و عبادات یکایک عزیزان را از درگاه پروردگار مهربان مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.