پپ صدای یک خبرنگار را تقلید کرد

پپ گواردیولا با تقلید صدای یک خبرنگار به سوالی درباره رویای موفقیت سه گانه منچسترسیتی پاسخ داد.

منچسترسیتی با لغزش اخیر آرسنال و با یک بازی کمتر به فاصله ۴ امتیازی این تیم رسیده است. این موضوع باعث شده هواداران تیم آبی‌پوش شهر منچستر رؤیای سه‌گانه را در سر بپرورانند؛ رؤیایی که پپ گواردیولا و تیمش هیچ برنامه‌ای برای آن ندارند.

سرمربی سیتی که دوست ندارد استرس چنین رکورد‌های نانوشته‌ای روی عملکرد شاگردانش در این مقطع حساس از فصل تاثیر بگذارد با تاکید به این که تیم او هیچ برنامه‌ای برای سه‌گانه ندارد، تمرکز فعلی سیتی را موفقیت در بازی فردا مقابل شفیلدیونایتد دانست.

پپ در حاشیه نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل شفیلدیونایتد در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس وقتی با یک سوال در مورد سه‌گانه مواجه شد این واکنش را نشان داد که هنوز برای صحبت در این مورد خیلی زود است. 

او وقتی با سماجت خبرنگار سوال کننده مواجه شد که گفت: "فقط ۱۱ بازی مانده! " با تغییر لحن و تقلید صدای او گفت: "آره آره فقط ۱۱ بازی! " و باز هم به این نکته تاکید کرد که هنوز برای صحبت در این مورد زود است و جواب خبرنگار را با یک سوال داد: "در انگلیس مگر چند بار سه‌گانه را به دست آورده‌اند؟ " و خودش هم ثانیه‌هایی بعد جواب داد: "فقط یکی...! همسایه‌های ما این کار را کردند! "

گواردیولا تمرکز فعلی تیمش را روی موفقیت در بازی فردا مقابل شفیلد یونایتد برای فتح جام حذفی دانست.

خبرنگار انگلیسی که قصد قانع شدن نداشت، در ادامه کری خود با پپ دوباره پرسید: "آیا هیجانی برای این کار ندارید؟ " سرمربی سیتی هم بدون اینکه کم بیاورد گفت: "اصلا نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم! "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار