فرمانده ارتش در کرمان:

یک هزار و ۱۰۰ شهید ارتش به استان کرمان تعلق دارد

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: امام (ره) با درایت و آینده نگری خاص خود با نام گذاری روز ارتش باعث ماندگاری این شجره طیبه شد.

 امیر غلامعلیان گفت: تاثیر ارتش نقش به سزایی در پیروزی انقلاب داشت و پشتیبانی و پیوستن ارتش به انقلاب و مسلح کردن انقلابیون موفقیت انقلاب را تسریع کرد.

او افزود: ارتتش تاثیر زیادی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال اول انقلاب داشت و وجود یک نیروی نظامی که پایبندی خود را به انقلاب نشان داده بود، عامل اصلی در شکست نقشه‌ها و فتنه‌ها برای تجزیه کشور بود.

سرتیپ دوم غلامعلیان تصریح کرد: با تدابیر هوشمندانه امام راحل و به رغم برخی مخالفت ها، ارتش در همه بحران‌ها در نوک پیکان مقابله با تجزیه طلبی بود و اقتدار و تمامیت ارضی کشور را استحکام بخشید.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور گفت: در دوران دفاع مقدس با اتخاذ تدابیر و راهبرد‌های هوشمندانه در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق داشت، عامل اصلی در حفظ تمام ارضی کشور در جنگ بود.

امیر غلامعلیان گفت: با وجود اینکه خیلی از یگان‌ها فاقد فرماندهان با تجربه بودند، اما با جانفشانی، وفاداری به نظام و علاقه به آرمان‌های امام راحل، از جان خود گذشتند و در خاتمه جنگ با وجود همه هجمه ها، مانع از رسیدن دشمن به اهداف خود شد و نگذاشت ذره‌ای از خاک مقدس ایران به تصرف درنیامد.

ارتش  ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد

او تاکید کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید از بدنه ارتش سند پر افتخاری از عزت آفرینی ارتش در دوران جنگ تحمیلی است که یک هزار و ۱۰۰ شهید ارتش به استان کرمان تعلق دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق نزاجا تاکید کرد: ارتش در زبان رهبری شجره طیبه و یادگار ارزش‌های انقلابی است و ماموریت ما در یگان‌های ارتش ساختن ارتشی در طراز جمهوری اسلامی است، یعنی ارتشی که بتواند در مقابل همه تهدید‌ها و جنگ ترکیبی و سخت قدرت مقابله داشته باشد.

او با بیان اینکه ارتش طراز جمهوری اسلامی یعنی بتواند در مقابل تهدید‌های ارتش آمریکا مقابله کند تصریح کرد: ما هیچگاه تهدیدات رژیم صهیونیستی جدی تلقی نمی‌کنیم، چون موجودیتی برای این رژیم قائل نیستیم و در حد قاموس یک تهدید نمی‌دانیم.

امیر غلامعلیان بیان کرد: امروز تدابیری اتخاد شده در ارتش جمهوری اسلامی، در کل تاریخ ارتش سابقه است و آمادگی نیرو‌های مسلح حتی با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

وارد فاز جدیدی از تدابیر نظامی شده ایم

او گفت: امروز ما خودمان را در برابر تهدیدات آمریکا آماده می‌کنیم که راهبرد آن توسط مسئولان آماده شده است و قدم به قدم در حال رسیدن به آن هستیم و در بسیاری از، ارزیابی‌ها و شاخص‌ها از مرحله استاندارد عبور کردیم و وارد فاز جدیدی از تدابیر نظامی شده ایم.

ارشد نزاجا در منطقه جنوبشرق کشور تاکید کرد: دشمن اگر جرات مطرح کردن تهدید و گزینه نظامی ندارد به خاطر بازدارندگی مطمئن و عزت نفس نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: دشمن آگاه است که اگر خطای محاسباتی سال ۵۹ را دوباره مرتکب شود و چشم طمع به حدود و مرز‌های جمهوری اسلامی داشته باشد فرزندان شمادر ارتش مانند پتک به سر آن‌ها فرو خواهد آمد و بزرگترین ضربه پشیمان کننده را وارد می‌کنند.

امیر غلامعلیان مردمی بودن، اعتماد بدنه نظام و مردم به ارتش از ویژگی‌های شخصیتی ارتش جمهوری اسلامی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.