تحویل ۸ ماهه طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین گفت: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری، طرح انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان را به جای ۲ سال، آبان ماه امسال به اتمام می‌رسانیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ، استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان و جمعی دیگر از مسئولان استان امروز از روند پیشرفت طرح انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان بازدید کردند.

مدیرعامل تاپیکو گفت: حداقل مدت زمان اجرای این طرح بزرگ ۲ سال است، اما ما با توجه به تاکیدات رئیس جمهور تلاش می‌کنیم تا این طرح را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل دهیم.

مسعود اسم خانی گفت: بودجه این طرح را در مرحله خط انتقال، ۲۵۰ میلیارد تومان است و در مرحله احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود هزار میلیارد تومان را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح اقدام خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی  گفت: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم، این طرح بایستی هرچه زودتر اجرایی می‌شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

محمدرضا حسین نژاد گفت: سرعت پیشرفت طرح مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری‌های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.