لیگ کنفرانس اروپا

فیورنتینا حریف بازل شد/ چکش ها به آلکمار رسیدند

نمایندگان ایتالیا، سوئیس، انگلیس و هلند ، چهار تیم نهایی لیگ کنفرانس اروپا را تشکیل می دهند

یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به پایان رسید و قرعه چهار تیم راه‌یافته به نیمه نهایی این مسابقات مشخص شد.

آلکمار هلند که در دور رفت ۲-۰ به اندرلخت بلژیک باخته بود، در خانه خود با گل‌های اوانجلوس پاولیدیس در دقایق ۵ و ۱۳ با حساب ۲-۰ پیروز شد. هلندی‌ها در ضربات پنالتی توانستند ۴-۱ پیروز شوند. یان فرتونخن و کیلیان ساردیا از اندرلخت پنالتی‌های خود را از دست دادند و بازیکنان آلکمار همگی ضربات خود را گل کردند.

فیورنتینا ایتالیا که با پیروزی ۴-۱ مقابل لخ پوزنان در لهستان بار خود را بسته بود، در آرتمیو فرانکی با قضاوت بحث‌برانگیز و عجیب داور صرب، ۳-۲ شکست خورد، اما این باخت مانع صعود شاگردان وینچنتزو ایتالیانو با نتیجه مجموع ۶-۴ نشد. ریکاردو سوتیل و گائتانو کاستروویلی گل‌های فیورنتینا را در این بازی زدند.

وست‌هم انگلیس که در دور رفت با نتیجه ۱-۱ مقابل خنت بلژیک متوقف شده بود، در لندن جبران کرد و با کسب پیروزی ۴-۱ توانست در مجموع با پیروزی ۵-۲ رهسپار نیمه‌نهایی شود. مارکوس آنتونیو دو مرتبه و لوکاس پاکتا به همراه دکلان رایس، گل‌های تیم دیوید مویس را در این بازی زدند.

در دیگر دیدار نیز نیس و بازل سوئیس به مصاف یک‌دیگر رفتند که سرنوشت این بازی در وقت‌های اضافه تعیین شد. تساوی ۱-۱ این مسابقه در فرانسه باعث شد با توجه به تساوی ۲-۲ در بازی رفت، کار به ۱۲۰ دقیقه بکشد. بازل با گل دقیقه ۹۸، با حساب ۲-۱ پیروز شد و توانست به نیمه نهایی راه یابد.

در مرحله نیمه نهایی ، فیورنتینا ایتالیا به مصاف بازل سوئیس خواهد رفت و وست هم انگلیس مقابل آلکمار هلند قرار می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار