آب شرب خرم‌آباد گل‌آلود شد/ اعزام تیم‌ وزارت نیرو به منطقه

تداوم گل‌آلود بودن آب شرب خرم‌آباد اعتراض شهروندان این شهر و اعزام تیمی از وزارت نیرو برای بررسی این موضوع را در پی داشته است.

 بارش‌های نخستین باران بهاری موجب کدرشدن آب شرب برخی از مناطق این شهرستان شد و بروز این پدیده اعتراض مردم خرم‌آباد را در پی داشته است.

مهدی بابایی مدیر روابط‌عمومی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان اعلام کرد: آب شرب خرم‌آباد فاقد آلودگی است و کدر بودن آب شرب برخی مناطق مربوط به نخستین باران بهاری است.

او با بیان اینکه تغییر رنگ و کدر شدن آب شرب برخی از مناطق شهر خرم‌آباد ناشی از بارندگی‌های اخیر است و علتی غیرازاین ندارد، افزود: همشهریان مطمئن باشند آب مصرفی آنان به‌طور کامل سالم است و جای هیچ نگرانی برای آلودگی میکروبی و شیمیایی وجود ندارد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب‌وفاضلاب لرستان عنوان کرد: تمام فرایند‌های بهداشتی توسط شرکت آب‌ها انجام‌شده، اما قبول داریم که رنگ و شکل ظاهری آب خرم‌آباد تغییر کرده است.

او ضمن عذرخواهی از همشهریان، بیان کرد: رسالت اصلی شرکت آب‌وفاضلاب و تأکیدات مدیرعامل، تضمین کیفیت آب و تلاش برای رفع این مشکل است و در چند روز آینده آلودگی نیز رفع می‌شود.

تداوم کدر بودن و گل‌آلود بودن آب شرب شهر خرم‌آباد واکنش استاندار لرستان را نیز در پی داشته است. فرهاد زیویار با اشاره به موضوع کدر شدن آب خرم‌آباد، گفت: این موضوع سابق بر این هم رخ داده است.

او با بیان اینکه هر وقت بارش‌های فراوان برای شهر ۱.۵ میلیون نفری رخ می‌دهد با پدیده گل‌آلود شدن آب‌ها مواجه می‌شویم، افزود: کدرشدن آب در خرم‌آباد مقداری از حد معمول بیشتر شده است و به شرکت آب‌ها اعلام شد که در خود مجموعه، جلسه بحران برگزار نمایند و بررسی‌های کارشناسی را به عمل‌آورند.

استاندار لرستان با اشاره به صحبت با وزارت نیرو و بررسی ویژه گل‌آلود بودن آب خرم‌آباد عنوان کرد: امکانات لازم برای این مشکل در اختیار تیم اعزامی قرار می‌گیرد.

برچسب ها: آب شرب ، آلودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار