فرماندار بندر ماهشهر:

باید ادای دین راهبردی به نام خلیج فارس داشته باشیم

بندری گفت: خلیج فارس را نماد ایران، حیثیت و نوع دوستی دانسته و باید ادای دین راهبردی به نام خلیج فارس داشته باشیم.

فرماندار ماهشهر گفت: هر ایرانی و کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خلیج فارس را نماد و برند دریایی، نماد ایران، حیثیت و نوع دوستی دانسته و باید ادای دین راهبردی به نام خلیج فارس داشته باشیم.

او می‌گوید: رژه دریایی به مناسبت گرامیداشت روز خلیج فارس با مدیریت کار در حوزه دریایی از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی با مشارکت منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، دریابانی و اداره کل شیلات انجام میگردد.

به گفته او رژه خودرویی به سمت اسکله ها، نواختن سوت کشتی ها، برافراشتن و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی کشتی ها، برگزاری منطقه‌ای همایش علمی و کاربردی با موضوع خلیج فارس توسط دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر، مزین نمودن اسکله‌ها به پرچم ایران و عکس شهدا و نماد‌های خلیج فارس از دیگر برنامه‌ها در این روز است.

فرماندار ماهشهر گفت: از منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، دریابانی، اداره کل بنادر و دریانوردی، سپاه بسیج، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی انتظار می‌رود با تمام توان در هر حوزه‌ای که می‌توانند نقش ایفا کنند، به صورت ویژه برنامه‌های خاص نسبت به گرامیداشت روز خلیج فارس داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.