اجرای طرح نجما در شهر محمدیه

برای اولین بار اتصال منازل ومراکزتجاری واداری به فیبرنوری (طرح نجما) در بلوار شهید مطهری شهر محمدیه درحال اجراست.

مهندس نصرآبادی مدیرمخابرات استان قزوین گفت: طرح نجما که برای اولین بار و بصورت پایلوت در استان قزوین آغاز و به مرور در سراسر کشور در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: این طرح در بلوار شهید مطهری شهر محمدیه با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

 مدیرمخابرات استان قزوین گفت:امروزه باتوجه به نقش فناوری اطلاعات در زندگی وکسب وکار‌های مردم ونیازروزمره مردم به سرویس‌های باپهنای باند بالا ارسال گذشته مقدمات اجرای این پروژه در شهر‌های قزوین و محمدیه درحال پیگیری بوده که خوشبختانه با همکاری، استقبال و صدورمجوز‌های لازم توسط شهرداری محمدیه اجرای این طرح در این شهر به عنوان اولین شهر در استان آغاز شده و بزودی سرویس‌های اینترنت بربستر فیبرنوری که پهنای باند بیش از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی میکنند دراختیارکاربران بلوار مطهری شهرمحمدیه قرار خواهد گرفت.

مهندس نصرآبادی افزود:این طرح که انقلاب ارتباطی را در سطح شهر‌های استان بوجود خواهد آورد در مراحل بعدی و با امکان سنجی و همکاری شهرداری‌های دیگر شهر‌ها توسعه خواهد یافت تا پاسخگوی نیاز‌های ارتباطی شهروندان در سطح استان باشد.

مدیرمخابرات استان قزوین گفت: متعاقب اجرای طرح؛ اطلاعات لازم ومراحل درخواست سرویس ونحوه واگذاری به متقاضیان دراین شهر اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار