شناسایی ۴۳ تخلف از نانوایی‌های شهرستان آمل

۴۳ عنوان تخلف طی بازدید‌های نظارتی بر واحد‌های خبازی شهرستان آمل شناسایی شد.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر و ورود مسافرین به استان، به منظور جلوگیری از انحراف آرد و عرضه نان و نظارت بر عملکرد واحد‌های خبازی، تیم‌های نظارتی استانی با ورود به شهرستان آمل نظارت بر نانوایی‌های شهرستان‌ها را آغاز کردند.

در اجرای این طرح که با رویکرد نظارت بر نحوه توزیع آرد، مصرف سهمیه آرد فوق العاده عید سعید فطر و نحوه اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان درنانوایی‌های استان آغاز شد، از ۵۶ واحد خبازی در شهرستان آمل بازدید به عمل آمد.

طی بازرسی‌های به عمل آمده در این شهرستان از ۳۳ واحد خبازی متخلف ۴۳ عنوان تخلف شناسایی و گزارش آن جهت پیگیری قانونی به دستگاه‌های مربوطه ارسال گردید.

بنابر گزارش‌های دریافتی از شهرستان آمل، ۴ واحد خبازی به دلیل تخلف تعطیلی خودسرانه، ۵ واحد به دلیل کسری وزن چانه، ۲ مورد به دلیل عدم رعایت بهداشت و ۳۲ واحد به دلیل عدم حضور متصدی جهت برخورد قانونی به دستگاه‌های ذیربط معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اجرای طرح نظارت بر واحد‌های خبازی شهرستان‌ها توسط تیم‌های نظارتی استانی تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه خواهد یافت.

به دلیل شرایط خاص استان و ورود مسافر از سراسر کشور در تعطیلات عید سعید فطر و تقاضا برای کالا‌های اساسی در مجموع ۴۱۷۶ کیسه سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحد‌های خبازی کشیک در این ایام اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار