ممنوعیت تردد کامیون در راه‌های خلخال - گیلان

فرماندار خلخال گفت: تردد کامیون در راه‌های مشترک خلخال با استان گیلان از ۳۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ سوم اردیبهشت ماه ممنوع است.

سیدجواد یحیی‌زاده گفت: انتظار می رود این تصمیم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و واحدها و کارگاه‌های تولید و دانه‌بندی شن و ماسه اجرایی شود.

رئیس ستاد خدمات سفر خلخال با اشاره به تحقق پیش بینی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مسافران ، میهمانان و گردشگران نوروزی این شهرستان، در ایام تعطیلات نوروزی امسال و پیش بینی افزایش قابل توجه میهمانان تعطیلات عید فطر در مقایسه با پارسال از اصحاب رسانه خواست برای تهیه برنامه‌های خبری و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان تلاش کنند.

او همچنین خواستار برخورد ارشادی به جای صدور برگه جریمه به رانندگان خاطی شد و بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی فروش کالا و ارائه خدمات ، آماده‌باش اعضای ستاد خدمات سفر، تامین و توزیع ارزاق عمومی مورد نیاز مردم و گردشگران ، فعالیت نانوایان در ایام تعطیل ، تعمیر و بازسازی تجهیزات روشنایی معابر شهری و روستایی تاکید کرد.

یحیی زاده با بیان اینکه از اواخر هفته جاری ورود جمع قابل‌ توجهی از گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر از راه‌های مختلف و افزایش جمعیت در شهرستان پیش بینی می شود، از اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی و روزانه مردم و گردشگران از جمله گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز در مراکز عرضه خبرداد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال گفت: انتظار از عموم بازاریان بویژه رستوران‌ها و مراکز عرضه موادغذایی رعایت حال گردشگران و پرهیز از گران‌فروشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.