اجرای ۲۹۲ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، ۲۹۲ طرح علمی و پژوهشی در این دانشگاه صورت گرفت تا گره‌ای از مشکلات جامعه باز شود.

الهام رئیسی دهکردی اظهار داشت: پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی باید بیشتر به دنبال حل چالش‌ها و مشکلات فعلی جامعه و و پاسخگوی نیاز‌های آن باشند تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات جامعه را باز کنیم.

وی افزود: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری درصدد است نتایج طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ها و مقالات کاربردی تولید شده را به اشتراک متخصصان، مدیران و عموم مردم بگذارد و رسانه‌ها نیز در مسیر می‌توانند نقش موثری داشته باشتند.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: با توجه به اهمیت انتشار نتیجه پژوهش‌ها بخشی با عنوان ترجمان دانش در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ایجاد شده است که همه داده‌های مطالعات و پژوهش‌های دانشگاه از طریق آن در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد و برگزاری نشست‌های خبری فصلی با موضوع ۱۰ درصد طرح‌های تحقیقاتی خاتمه یافته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اصحاب رسانه استان در این راستا است.

وی ادامه داد: پارسال، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ۲۹۲ طرح خاتمه‌یافته در حوزه سلامت داشت و بیشتر این طرح‌ها با هزینه‌های کم و در حدود دو تا پنج میلیون تومان اجرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار