اراضی شهرک‌های صنعتی اردبیل به صورت الکترونیکی واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اراضی شهرک‌های صنعتی استان به صورت کاملاً الکترونیکی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

هاشم علایی گفت: برای شفاف‌سازی امور و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت شفاف و الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، واگذاری اراضی شهرک‌های صنعتی به سرمایه گذاران به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.eservices.isipo.ir ضمن مشاهده قطعات موجود، نسبت به ثبت درخواست دریافت زمین صنعتی اقدام کنند.

علایی هدف از اجرای این فرآیند را شفاف‌سازی و تسهیل امور و کاهش مراجعات حضوری برشمرد و افزود: در این فرآیند، کلیه امورات مربوط به واگذاری، بر اساس جدول دستورالعمل ابلاغی به صورت کاملاً الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: در فرآیند جدید، شرکت شهرک‌های صنعتی هیچگونه دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران ندارد و تمامی مراحل درخوات زمین توسط متقاضیان انجام می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این فرآیند الکترونیکی، اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.