تولید روزانه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در گروه خودروسازی سایپا

مدیر عامل سایپا گفت: امسال در کنار واردات خودرو، تولیدات روزانه مجموعه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه خواهد شد.

آقای محمدعلی تیموری گفت: ما زمانی گروه خودروسازی سایپا را تحویل گرفتیم (اواخر دی ماه ۱۴۰۰) که این مجموعه بیش از ۸۷ هزار خودرو ناقص در کف پارکینگ داشت و تنها ۹ درصد خودرو‌ها به مرحله تجاری سازی می‌رسید.

او گفت: سیستم تامین مالی، قطعه سازی و سایر امور مرتبط با چالش‌های متعدد روبرو بود از همین رو سعی کردیم که با وضع موجود در آن سال برنامه افزایش تیراژ تولید، تجاری سازی خودروها، ارتقای کیفیت و پرداخت پول قطعه سازان را دنبال کنیم.

او ادامه داد: با همت و تلاش مهندسان و کارگران خطوط تولید موفق شدیم سال گذشته تعداد خودرو کف پارکینگ را به صفر برسانیم، بدین جهت سیستم زنجیره تامین به گونه‌ای بازتعریف شد تا دیگر خودروی ناقص در کف پارکینگ باقی نماند.

تیموری با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا به واسطه مدیریت تامین نقدینگی توانست از بحران‌ها به خوبی عبور کند، تصریح کرد: حال جدا از بحث قیمت تورمی خودرو در بازار که برای مردم سختی‌هایی را ایجاد کرده است می‌بینیم که دیگر بابت تاخیر در تحویل و کیفیت خودرو‌ها انتقاد جدی وجود ندارد. در حقیقت عصبانیت مردم از دلال‌ها نه از خودروسازها است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه امسال در کنار واردات خودرو، تولیدات روزانه این مجموعه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه خواهد شد، اظهارداشت: با استفاده از شیوه‌های نوین بانکداری می‌توان پروژه‌های توسعه محصول، معرفی محصولات جدید، ارتقای تکنولوژی، خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید و مدرن را در گروه سایپا دنبال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
چقدر دروغ میگی الان 4 ماهه تحویل ماشین شاهین، ثبت نام آذر 1401 و موعد تحویل اردیبهشت 1402 تاخیر داره امروز 20 شهریور هستش هیچ خبری از تحویل خودرو نیست تازه خبرهای هم رسیده که شاهین رو بدون سانروف تحویل میدین . این نارضایتی نیست؟این غش در معامله نیست ؟ این ظلم نیست؟ جناب آقای مسول این از نظر شما رضایت مشتری هستش؟