انجمن ورزشی چوگو، یار روز‌های سخت زلزله‌زدگان

انجمن ورزشی چوگوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور همچنان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی حضور دارند تا در تعمیر و بازسازی مکان‌های آموزشی و مدارس روستا‌های زلزله‌زده یاریگر مردم و مسئولان باشند.

روابط عمومی انجمن ورزشی چوگو، قاسم شاه حسینلو دبیر کمیته مسابقات انجمن ورزشی چوگوی کشورمان به همراه مسوولان کمیته متناظر چوگو و جمعی از بانوان و آقایان چوگوکار از ابتدای وقوع زلزله خوی در کنار مردم زلزله‌زده بودند و اکنون نیز همراه با گروه‌های جهادی در منطقه‌اند تا در تعمیر و بازسازی مکان‌های آموزشی و مدارس روستا‌های زلزله‌زده یاریگر مردم و مسئولان باشند. 

انجمن ورزشی چوگو، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضا، ورزشکاران چوگوکار و ارکان ورزش چوگوی شهرستان خوی و همچنین همیاران این ورزش کهن ایرانی در آذربایجان غربی، کمک‌ها و مساعدت‌های جامعه ورزشی چوگو به مردم زلزله‌زده را ستود. 

گفتنی است بهمن ۱۴۰۱ زمین‌لرزه‌ای در خوی از توابع استان آذربایجان غربی روی داد که بر اثر آن ۳ هموطن کشته و یک‌هزار و ۱۶۰ نفر مصدوم شدند. به علت شدت این زمین‌لرزه حدود ۷۰ روستا در خوی آسیب دیدند و ۲۰ تا ۹۰ درصد منازل مسکونی این مناطق نیز تخریب شدند.

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی

چوگوکاران در مناطق زلزله زده خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار