۹۴ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب استاندارد سازی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۹۴ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی این منطقه (جنوب آذربایجان غربی) در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و هزینه‌ها استاندارد سازی شده است.

سیدجواد فیض‌حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: این استاندارد سازی در ۵۷ باب جایگاه تک منظوره و ۲ منظوره این منطقه انجام شد و آن‌ها موفق به دریافت تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در نگهداری مطلوب و تعمیرات به موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی، در مدار بودن آن‌ها با پیگیری‌های به عمل آمده این مهم محقق شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای بازرسان اداره استاندارد و این منطقه از جایگاه‌های سی‌ان‌جی، افزود: بیشترین موارد نگرانی ما در بحث امنیت مربوط به رعایت دستورالعمل‌های ایمنی از سوی شهروندان شامل پیاده شدن هنگام سوخت گیری، خاموش کردن خودرو و همچنین باز بودن صندوق عقب هنگام سوخت گیری است که باید توسط مراجعه کنندگان به طور جدی رعایت شود.

فیض‌حسینی با اشاره به مصرف روزانه ۵۶۶ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب اضافه کرد: سال گذشته مقدار ۲۰۲ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در ۵۷ باب جایگاه سطح منطقه میاندوآب سوختگیری شد که موجب صرفه جویی بیش از ۲۰۲ میلیون لیتر بنزین در سطح جنوب استان آذربایجان غربی شده است.

وی در ادامه از احداث چهار باب جایگاه سی‌ان‌جی با پیشرفت بالای ۸۸ درصدی با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان‌های میاندوآب، نقده و بوکان خبر داد و یادآور شد: با افتتاح و بهره برداری از چهار جایگاه عرضه گاز طبیعی (CNG) در جنوب استان تعداد جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی این منطقه به ۶۱ جایگاه می‌رسد و مدت زمان سوختگیری به کمتر از پنج دقیقه خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.