ارتش نماد قدرت، ولایتمداری و میهن دوستی است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شناسایی و تفحص پیکر یک شهید آشوری ارتش پس از سی سال خبر داد.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری صد و چهل و یکمین جلسه این شورا ضمن تبریک روز ارتش گفت: این روز عزیز را به تمام ارتشیان و دلیر مردان این نیرو که نماد قدرت، ولایتمداری و میهن دوستی هستند را تبریک عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: در این ایام مبارک مطلع شدیم که پیکیر یک شهید اشوری پس از ۳۰ سال تفحص و به خاک میهن باز گشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سرباز «جانی بِد اوشانو» سرباز تیپ ۵۵ هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است. این شهید بزرگوار در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود و پیکر مطهرش بعد از سی و چند سال تفحص می‌شود. 

معدنی پور بیان داشت: متاسفانه زمانی پیکر این شهید بزرگوار به کشور برمی‌گردد که پدر، مادر و برادر این شهیدگرانقدر از دنیا رفته‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه‌های ارتش به منظور پاسداشت مقام این شهید بزرگوار اظهار کرد: انجام برنامه ویژه آشوریان در کلیسا، یک برنامه وزین نظامی در یکی از پادگان‌های ارتش و تشییع مردمی از محل نماز جمعه به سمت کلیسای حضرت یوسف در خیابان شهید موسوی و شرکت در مراسم تدفین ایشان در آرامستان آشوریان در منطقه اسلامشهر از برنامه‌هایی است که ارتش برای وداع با این شهید والامقام در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است که ارتش در ادیان توحیدی ۲۲۱ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار