مهلت ارسال آثار دومین دوره ابتکارات، طرح‌ها و ایده‌های برتر منابع انسانی

مهلت ارسال آثار دومین دومین دوره ابتکارات، طرح‌ها و ایده‌های برتر منابع انسانی تا ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

 با اعلام روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دومین دوره ابتکارات طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه منابع انسانی آغاز به کار کرده است.

محور‌های فراخوان این دوره در سه محور اصلی طراحی شده است که شامل:

محور اول: طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه

منظور از این بند به کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه جهت حل مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی و یا در راستای حذف و اصلاح فرآیند‌های اجرایی (به روش علمی یا تجربی) است که منجر به افزایش کارایی و اثربخشی می‌شود. در این خصوص همکاران بایستی یک خلاصه گزارش شامل عنوان، بیان مسئله، روش اجرا، و نتایج که به تایید مدیر رسیده باشد ارائه دهند.

محور دوم: کلیپ‌های آموزشی

منظور از این بند تسهیل آموزش و یادگیری قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی و نهادینه سازی استفاده از روش‌های نوین آموزشی یا تهیه پیام‌های سازمانی و مدیریتی (در قالب سناریو) به صورت کلیپ آموزشی است. کلیپ‌های تهیه شده بایستی مرتبط با قوانین و مقررات، فرایند‌های حوزه منابع انسانی و نقش فرهنگ سازمانی در تعالی منابع انسانی باشد. مدت زمان کلیپ حداکثر ۵ دقیقه و دارای کیفیت مناسب باشد.

محور سوم: پوستر‌های تحلیلی و آموزشی

منظور از این بند، تسهیل آموزش و یادگیری قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی در فرآیند‌های مختلف با استفاده از پوستر است. پوستر‌های تهیه شده بایستی مرتبط با قوانین و مقررات حوزه منابع انسانی بوده و در بخش‌های عنوان، شرح قانون، خلاصه، تحلیل و ... باشد.

مهلت ارسال آثار تا ششم اردیبهشت  ۱۴۰۲ است که در صورت استقبال همکاران، تمدید خواهد شد

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مدیریت منابع انسانی دانشگاه خود مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار