ادعای عجیب یک وزنه‌بردار؛ فرشتگان را در سالن دیدم

وزنه‌بردار رومانی بعد از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی این رشته در اروپا ادعای عجیبی را مطرح کرد که موجب حیرت بسیاری از رسانه‌ها شده است.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا از روز ۱۵ تا ۲۳ آوریل (۲۶ فروردین تا سوم اردیبهشت) در شهر ایروان ارمنستان در حال برگزاری است. این مسابقات یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره اروپا به شمار می‌رود. روز گذشته پیکار‌های دسته ۵۵ کیلوگرم زنان این مسابقات برگزار شد که «آندریا کوتروتا» به عنوان قهرمانی رسید.

کوتروتا که در حرکت دوم دوضرب دچار مشکل تنفسی شده بود و وزنه را از دست داد بعد از کسب مدال طلای دسته ۵۵ کیلوگرم ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی در حرکت سوم دوضرب ۱۱۰ کیلوگرم را مهار کرد تا به عنوان قهرمانی دسته ۵۵ کیلوگرم قاره سبز برسد.

این وزنه‌بردار پس از کسب عنوان قهرمانی، در خصوص اتفاقات حرکت دوضرب گفت: در حرکت دوم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد تنها فرشتگان را دیدم؛ دیدم مردی در اطراف سالن مسابقات پرواز می‌کند و یک لحظه از حال رفتم.

قهرمان اروپا در حالی که برای مهار وزنه ۱۱۰ کیلوگرم فرصت چندانی نداشت توانست در حرکت سوم این وزنه را مهار کند و به مدال طلا برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار