باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با مراقبت‌های پلیس آگاهی، باند سرقت خودرو در اردبیل متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند.

جواد تقوی گفت: از سارقان ۶ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ کشف شد و مقادیری نیز قطعات خودرو از این سارقان به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل شگرد خاص این سارقان را در مناطق مختلف شهر یادآور شد و می گوید: این سارقان به شکل غافلگیرانه صاحبان خودرو را که به صورت کوتاه مشغول بستن در و یا خرید از دکه و داروخانه بوده و خودروی خود را روشن رها کرده بودند، شناسایی و نسبت به انجام سرقت اقدام می‌کردند.

به گفته او، اعضای این باند سرقت در محلات مختلف اردبیل به ویژه مناطق با جمعیت کمتر سعی می‌کردند سرقت خود را در اول صبح و یا آخر شب انجام داده و در این کار شیوه‌های مختلفی را نیز به کار می‌گرفتند.

تقوی گفت: بارها برای رانندگان خودرو یادآوری لازم را مبنی بر روشن رها کردن خودرو داده‌ایم که متأسفانه همچنان برخی از افراد در این زمینه متوجه اهمیت موضوع و یا سرقت‌های ناشی از این امر نشدند که انتظار می‌رود همچنان صاحبان خودرو مراقبت بیشتری را از وسیله نقلیه خود انجام داده و به هیچ عنوان خودروی روشن خود را به حال خود رها نکنند.

او می گوید: از این باند سرقت 6 دستگاه خودرو که از تبریز، مشگین‌شهر، تهران و اردبیل سرقت کرده بود، کشف و ضبط شده و قطعات خودرو نیز به دست آمده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: پلیس آگاهی هیچ مماشاتی را با سارقان در ابعاد مختلف انجام نمی‌دهد و قاطعانه در قالب طرح‌های مختلف با باندهای سرقت مقابله کرده و اجازه نمی‌دهد تا ناامنی در استان حاکم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.