سری آ ایتالیا/ساسولو ۱-۰ یووه/از بازگشت بزرگ خبری نیست

یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با ارائه عملکردی ضعیف در مقابل این تیم ۱-۰ شکست خورد تا امیدهایش برای کسب سهمیه کمرنگ شود.

یوونتوس امشب در هفته سی‌ام سری آ در خانه ساسولو به مصاف این تیم رفت و با گلی که از دفرل دریافت کرد با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

ساسولو در خانه بهتر از حریفش شروع کرد و در دقیقه ۲۱ موقعیتی خوب به دست آورد، اما شوت باجرامی را پرین دفع کرد تا دروازه یووه بسته بماند.

چند دقیقه بعد نوبت به موقعیت مشابهی این بار روی دروازه ساسولو بود. یوونتوس ظرف چند دقیقه صاحب سه کرنر پیاپی شد و در آخرین کرنر ارسال پاردس در محوطه جریمه شلوغ ساسولو می‌رفت وارد دروازه شود که ارلیچ با یک دست توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در شروع نیمه دوم لوپز از فاصله ۲۵ متری دروازه یووه تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه پرقدرت او می‌رفت در گوشه بالای دروازه بیانکونری آرام بگیرد که پرین با شیرجه به سمت چپ این توپ را دفع کرد.

ساسولو در دقایق بعدی به فشار خود روی دروازه یووه افزود. اگر درخشش پرین نبود ساسولو در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل می‌رسید. ساسولو در دقیقه ۵۷ روی یک کرنر و ضربه دفرل تعویضی می‌توانست به گل برسد، اما پرین این بار هم در دفع توپ موفق بود.

فشار‌های بی‌امان ساسولو سرانجام در دقیقه ۶۴ به ثمر نشست. یک بار دیگر یووه در دفع مناسب توپ روی ارسال کرنر ساسولو ناموفق بود و دفرل تعویضی از فاصله ۱۵ متری با یک ضربه والی توپ را وارد دروازه بیانکونری کرد.

بازی در نهایت با پیروزی ۱-۰ ساسولو به پایان رسید. یوونتوس که در روز‌های اخیر اسپورتینگ را در لیگ اروپا شکست داده با این شکست ۴۴ امتیازی شد. شاگردان آلگری با ۳۰ بازی در رتبه هفتم جدول سری آ قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار