صادرات محصولات گلخانه‌ای فاقد شناسه و گواهی سلامت ممکن نیست

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه‌داران استان در اسرع وقت نسبت به دریافت QR Code اقدام کنند.

سیروس بیک‌بکان در ستاد هماهنگی باغبانی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه‌داران استان در اسرع وقت نسبت به دریافت QR Code اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بر رفع موانع صدور کد شناسه و گواهی سلامت برای صادرات محصولات گلخانه‌ای، تاکید و عنوان کرد: صادرات هرگونه محصول صرفا از واحد‌های گلخانه‌ای دارای کد شناسه گواهی سلامت است و صادرات محصولات فاقد شناسه و گواهی سلامت به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: مسئولان باغبانی شهرستان نسبت به اطلاع‌رسانی به گلخانه‌داران و رفع مشکلات و موانعی که صدور کد شناسه و گواهی سلامت محصولات را به تاخیر می‌اندازد در اسرع وقت اقدام کنند. 

بیک‌بکان افزود: طبق دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های ابلاغی، صادرات هرگونه محصول صرفا از واحد‌های گلخانه‌ای دارای کد شناسه (QR Code) و گواهی سلامت پذیرفته می‌شود از این رو گلخانه‌داران نسبت به اخذ این موارد اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازفتی
۱۷:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
کردستان با طبیعتی مشابه استان چهارمحال و بختیاری قطب توت فرنگی کشور است این استان هم با افزایش کشتهای گلخانه آیی میتواند گوی سبقت را در تولید محصولات گلخانه آیی و سازگار با آب و هوایی استان بردارد
آخرین اخبار