سیاهکلی خبر داد؛

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به صحن علنی مجلس می‌رود.

لطف الله سیاهکلی گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشدند.

وی افزود: استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به صحن علنی مجلس می‌رود.

روح الله عباسپور نیز در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافت و بحث استیضاح مطرح بود. 

وی افزود: استیضاح کنندگان در کمیسیون حاضر شدند و آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی و لطف الله سیاهکلی از سوی استیضاح کنندگان محور‌های استیضاح را مطرح کردند و وزیر نیز به سوالات آن‌ها پاسخ داد. 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نهایتا قرار بر این شد هر کسی که از توضیحات وزیر قانع شد انصراف خود را اعلام کند. 

نماینده مردم بوئنی زهرا یادآور شد: محور‌های اصلی استیضاح نیز در رابطه با بحث خودرو، فولاد، بکارگیری نیرو‌های جوان و کمتر تجربه و کنار گذاشتن نیرو‌های باسابقه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

عباسپور در پایان گفت: طرح استیضاح به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

چهارشنبه (۲۳ فروردین ماه) سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داده بود و گفت: مدت‌هاست که چند گروه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بنده هم عضو یکی از این گروه‌ها هستم درخواست استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را داشتند و چنانچه نمایندگان استیضاح کننده از توضیحات وزیر قانع نشدند درخواست استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار