ثبت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ نفر شب اقامت در رامسر

بیش از یک میلیون و ۳۰۰ نفر شب اقامت تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ در رامسر ثبت شد.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر، حضور بیش از ۲میلیون گردشگر در شهرستان و اقامت بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار نفر شب در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند که برنامه ریزی در این صنعت چقدر می‌تواند برای این شهر زیبا سود آوری داشته باشد.

او همچنین وجود بیش از ۱۱۵هزار تخت را زیرساختی مهم برای شهر رامسر برشمرد و افزود: موزه‌ها، مناطق نمونه. پارک‌های جنگلی، تله‌کابین و سواحل شهرستان رامسر همگی در ماندگاری گردشگران موثرند که باید قدر دان این خدمت گذاران باشیم.

سحرخیز برنامه ریزی برای توسعه بوم‌گردی را در سال ۱۴۰۲ از مهم‌ترین برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی دانست و گفت: بر این باور هستیم توسعه گردشگری روستایی کمک شایانی به سهم بری از اقتصاد گردشگری برای روستائیان در شهرستان رامسر خواهد داشت بنا بر این از دهیاران و شورا‌های اسلامی تقاضا داریم در شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه خودشان ما را یاری کنند.

او، سواحل این شهرستان را یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم یاد کرد و افزود: با مدیریت و ساماندهی، سواحل رامسر را می‌توان به اوج رساند و از این نعمت خدادادی به نفع شهرستان استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار