توقیف بیش از ۱.۴ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف شناور خارجی حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در خلیج‌ فارس خبر داد.

سردار رمضان زیرراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه شناور حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را به ارزش حدود ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آب‌های خلیج فارس شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه مقصد این شناور خارجی یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بود، افزود: با هماهنگی سازمان قضایی دستور توقیف شناور یاد شده صادر و سوخت آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تحویل داده شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سوخت کشف شده از نوع گازوئیل است، یادآور شد: پارسال نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌دست رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف شد.

وی عنوان کرد: به منظور ماموریت ذاتی که از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح که به نیروی دریایی سپاه ابلاغ شده، ماموریت مبارزه با قاچاق سوخت را نیز بر عهده داریم.

سردار زیرراهی تاکید کرد: برای مبارزه با قاچاق سوخت در اوج آمادگی هستیم و به شدت با کسانی که اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار می‌دهند برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.