دستگیری سارقان مسلح پیش از گروگانگیری در یک مجتمع تجاری دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ سارق مسلح و کشف سلاح بکار رفته در سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان پیش از هرگونه گروگانگیری در یکی از مجتمع‌های تجاری دستگیر شدند.

 سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و طرح‌های پیشگیری از سرقت به مرحله اجرا درآمده است.

او افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۴ در حین گشت زنی بصورت نامحسوس ۲ نفر سارق مسلح به سلاح کلت کمری را با موتورسیکلت پلاک مخدوش که قصد سرقت مسلحانه موبایل از یک رهگذر داشتند، مشاهده کردنذ و به سرعت وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی دزفول می‌گوید: سارقان به محض رویت ماموران از محل متواری و پس از تعقیب و گریز مقابل یکی از مجتمع‌های تجاری شهر به سمت ماموران اقدام به تیراندازی ناموفق کردند و سپس وارد مجتمع تجاری شدند.

سرهنگ گراوندی افزود: با اقدام سریع و عکس العمل به موقع ماموران، قبل از هر گونه گروگانگیری و رساندن آسیب به حاضرین و رهگذران هر ۲ سارق مسلح با اقتدار خلع سلاح و دستگیر شدند.

او  ضمن اشاره به توقیف یکدستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش بکار رفته در سرقت ادامه داد: در بازرسی بدنی به عمل آمده از سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری بکار رفته در جرم به همراه هشت تیر جنگی و یک تیغه قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و سارقان مسلح حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

سرهنگ گراوندی گفت: تامین امنیت مردم شریف دزفول خط قرمز این فرماندهی بوده و پلیس مقتدر دزفول اجازه کوچکترین جولان و ناامنی را به مجرمین نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.