کشف ۲۳۵ کیلو تریاک در هرمزگان

با تلاش ضربتی ماموران انتظامی میناب طی دو عملیات پلیسی ۲۳۵ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر وقصد انتقال یک محموله مواد با یک دستگاه خودرو به این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه سرنی حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محور هشتبندی خودرو قاچاقجیان را شناسایی ودستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس نهایتا خودرو متوقف ویک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران در بازرسی ازخودرو ۱۸۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک که بصورت فله‌ای در صندوق عقب خودرو بارگیری شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت:مامورین انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان طی عملیاتی دیگرحین کنترل خودرو‌ها در محور بندرعباس به میناب به دو دستگاه خودرو دنا و پژو ۴۰۵ مشکوک شده و متوقف و در بازرسی از این دو خودرو نیز مقدار ۵۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی وسوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.

سردار جعفری گفت: طی دوعملیات جداگانه در روز گذشته ۲۳۵ کیلوگرم تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر قاچاقجی مواد نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم فهیم و قدرشناس استان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف موادمخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.