همایش استانی هنرمندان بسیجی

همایش استانی هنرمندان بسیجی بمناسبت هفته هنر انقلاب با تجلیل از تعدادی از هنرمندان و تشییع دپکر مطهر شهید گمنام در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا گفت: تلاش هنرمندان عزیز استان در راستای ادای دین و وظیفه برای ماندگارسازی عشق و جهاد و شهادت و ماندگاری راه شهیدانی که برای عزت و اقتدار مملکت رفتند بسیار مهم و ارزشمند است.

او  با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه برای کشورمان افتخار آفرینی کردند، گفت: نمونه بارز شهیدان گمنامی است که در محضرش هستیم، در واقع تاریخ این است که شهدا زنده اند و گذر زمان ما را با خود برده است.

سردار عباسقلیزاده اظهار داشت: در دفاع مقدس شهدای جوان ما با سن کم خود به شهادت رسیدند، اما ماندگاری شهدانسبت به همه بیشتر است، ما باید راه و آرمان شهیدان را ماندگار کنیم و شما هنرمندان نیز می‌توانید با هنر خود در این زمینه تلاش کنید.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اگر امروز خواهران ما زینبی و فاطمی بوده و برادرانمان نیز حسینی هستند ریشه همه آن کربلاست، گفت: زندگی با عزت و تن ندادن به ذلت از ارمان‌های شهداست.

او تصریح کرد:باور‌های دینی و مذهبی به انسان شکل می‌دهد تا در مقابل ظلم بایستد ما همان کشوری هستیم که بیش از چهل سال آمریکایی‌ها در آن مستقربودند، اما امام راحل با تأسی از قیام کربلا، قیام کرد و این انقلاب را به پیروزی رساند.

 
سردار عباسقلیزاده افزود: ما انقلاب اسلامی را، مدیون بزرگ هنرمند عصر کنونی، امام راحل عظیم الشان هستیمشهدای، ما هنرمندانه جنگیدند و اداب اسلامی را به تصویر کشیدند و با همان صلابت دوران پیامبر اکرم (ص) خوش درخشیدند.

او ادامه داد: امروز به لطف خدا شاهدیم که انقلاب ما با نام اسلام و به تاسی از ائمه اطهار پایه ریزی شده و تا امروز ادامه دارد و تکلیف همه ما روشن است تا برای ادامه ان تلاش کنیم.

او همچنین از برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان در اینده نزدیک خبر داد و گفت: کمک‌های شماهنرمندان در این زمینه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
در پایان مراسم از هنرمندان بسیجی استان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.