شکست‌های صهیونیست ها، ثمره مقاومت است

امام جمعه اصفهان گفت: شکست‌های پیاپی صهیونیست‌ها به دلیل اقتدار روز افزون محور مقاومت است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می‌دهد که ملت فلسطین تنها نیستند و ملت ایران و مردم جبهه مقاومت حامی آن‌ها هستند و تا روزی که رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه تاریخ محو شود از فلسطینی‌ها حمایت خواهند کرد.


او با بیان اینکه در خود اسرائیل هم نشانه‌های افول دیده می‌شود، اظهار کرد: امروز همه دنیا می‌دانند که شکست‌های پی در پی اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه، ۵۰ روزه و ۶ روزه دلیل اقتدار محور مردمی مقاومت و نشانه افول رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی آن تا قبل از زمان موعد ۲۵ ساله است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: استکبار جهانی بداند در مقابل اراده‌های مردمی جهان ذلیل خواهد بود و با مقاومت مردم به ناکامی و نابودی خواهد رسید.

آیت الله مهدوی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به موضوع زندگی عفیفانه میان آحاد جامعه گفت: اسلام و نظام اسلامی، بالاترین ارزش و عدل را برای زن قائل شده و به حقوق مرد و زن در همه مباحث و رسیدن به کمالات و انسانیت توجه کرده‌است.
او ادامه داد: ایران اسلامی با حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مدیریتی و دانشگاهی و علمی نه تنها مخالفتی ندارد بلکه راهکار‌هایی را فراهم کرده که حتی می‌تواند برای سایر کشور‌ها الگو باشد.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: غربی‌ها با شعار‌های ظاهرکارانه تلاش کرده اند ملت‌ها را به خصوص در بحث عفاف و حجاب فریب دهند و بی‌حجابی را علاوه بر کشور خود به دیگر کشور‌ها تحمیل کنند که لازم است مردم ما با هوشیاری و حفظ اتحاد و انسجام درونی نقشه دشمنان را در بی‌حجابی تحمیلی که امری بر خلاف عقل است نقش بر آب کنند.

آیت الله مهدوی یادآور شد: رعایت حجاب نه تنها مانع حضور زنان در جامعه نیست بلکه عامل مصونیت اخلاقی آن‌ها و موجب استحکام خانواده است، اما دشمن در فکر تخریب زندگی عفیفانه و به دنبال از بین بردن هویت ملی ماست.

او با بیان اینکه مهم‌تر از دفع فساد، اقناع فکری است افزود: غربی‌ها اگر بی‌حجابی اجباری را با زور قانون جلو می‌برند پشتوانه عقلی ندارند، ولی ما علاوه بر قانون، پشتوانه عقلانیت و شریعت را هم داریم که حتی افرادی که مسلمان نیستند بدانند عقل از درون آن‌ها را به رعایت و حفظ پوشش مناسب ملزم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.