ملت‌های کشور حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: ملت‌های بیدار ١٠٠ کشور امروز در روز جهانی قدس حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

آقای حسینی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد افزود: رژیم صهیونیستی در اقدام خبیثانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین از چند جناح و کشور پاسخ دندان شکنی دریافت کرد، زیرا دیگر دوران بزن و در رو تمام شده است.

وی گفت: ملت‌های بیدار ١٠٠ کشور امروز در روز جهانی قدس حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اضافه کرد: مقاومت جبهه مقاومت و حمایت ایران از ملت مظلوم فلسطین باعث شکست اسراییل در منطقه شده و به زودی شاهد افول این رژیم جعلی خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: ایران امروز کابوس سران رژیم کودک کش صهیونیستی تبدیل شده است و به زودی اسراییل به فروپاشی نزدیک می‌شود.

حسینی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس برکات زیادی در جهان اسلام دارد و نمایش قدرت و حامی ملت‌های بیدار مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین است که ندای استکبار ستیزی و تظلم خواهی خود را به گوش جهانیان رساندند.

وی اظهار داشت: یاری مظلوم ضامن امداد رسانی خداوند است و راهپیمایی روز قدس خود نمونه از حمایت مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: حفاظت و صیانت از جایگاه والای مسجد الاقصی وظیفه تمام مردم دنیا است بطوریکه امروز گستره این حمایت‌ها به آمریکای لاتین و اروپا هم رسیده و این از برکات راهپیمایی روز جهانی قدس است.

حسینی اضافه کرد: عادی سازی روابط با کشور‌های همسایه و سیاست‌های متوازن دولت با سران کشور‌ها از جمله عربستان و چین آثار اقتصادی و تجاری بی بدیلی برای ایران به ارمغان خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.