طنین ندای آزادی قدس در سراسر استان همدان

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و گسترده به خیابان ها آمدند و ندای آزادی خواهی در حمایت از قیام مردم فلسطین سر دادند

مردم روزه دار، ولایتمدار و با بصیرت الوند از اولین دقایق صبح جمعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ندای آزادی قدس سر دادند و با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگ دیگری به افتخارات کتاب مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

اقشار مختلف مردم اعم از گروه ها، اصناف، جوانان، نوجوانان، زن و مرد و پیر و جوان با مشت هایی گره کرده با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

روز قدس روز همبستگی، اتحاد، انسجام و همدلی همه ملت های مسلمان جهان با مردم فلسطین در برابر توطئه های شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار است.

 روز جهانی قدس نماد مخالفت با ظلم و ستم قدرت های جهانی علیه ملت مظلوم فلسین است همان کسانی که قدس را سرزمین اجدادی خود می دانند و باید با آنها مقابله کرد.
 
همچنین دانشجویان مسلمان نیجریه که در دانشگاه بوعلی همدان مشغول به تحصیل هستند در این راهپیمایی حضور پرشور داشتند. 
روزه داران مومن در این راهپیمایی عظیم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»،« مرگ بر اسرائیل» و «القدس لنا» علاوه بر محکوم کردن اقدامات رژیم جعلی صهیونیست، نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴۵ نقطه شهری و روستایی استان همدان

 راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه با حضور پرشور و باشکوه مردم در ۴۵ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار شد.
 این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران در حال برگزاری است.

 راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان از ساعت ۱۱ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) و با اجرای سرود آغاز شد.

مسیر حرکت مردم در راهپیمایی روز قدس شهر همدان از میدان امام راحل آغاز و راهپیمایان مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران را طی کردند.

تجمع در حسینیه امام خمینی(ره) همراه با آیین سخنرانی و قرائت بیانیه پایان این راهپیمایی بود.

 ایجاد پنج غرفه دانشجویی و کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی برای ارائه محصولات فرهنگی در راستای بصیرت افزایی و اجرای برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و معرفتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در راهپیمایی روز قدس شهر همدان است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.