ورود دستگاه قضایی به موضوع سوزاندن درختان نایاب کیاسر

رئیس کل دادگستری مازندران دستور پیگیری به آتش کشیدن درختان زنده و نایاب در چهاردانگه ساری را صادر کرد.

رییس کل دادگستری مازندران پس از رسانه‌ای شدن خبر قطع، تخریب و به آتش کشاندن درختان نایاب و ممنوع‌القطع هیرکانی بلافاصله دستور پیگیری برخورد با عاملان این اتفاق ناگوار را صادر کرد.

حجت الاسلام اکبری گفت: برخورد دستگاه قضایی با کسانی که عرصه ملی را تخریب می‌کنند قاطعانه وجدی است و در راستای اجرای قانون هیچگونه مماشاتی با متخلفان نخواهد کرد.

او با بیان اینکه منابع طبیعی و اراضی ملی امانتی در دست ماست و اجازه نمی‌دهیم تا برخی افراد سودجو و فرصت طلب آن را به تاراج برده و نابود کنند، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است وباید دراین زمینه فرهنگ سازی واقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: تعرض وتخریب منابع طبیعی از ناحیه هیچ کسی قابل قبول نیست به موضوع پخش تصاویر قطع و سوزاندن درختان در برخی جنگل‌های استان که صحنه‌ای دلخراش را نمایان می‌کند.

حجت الاسلام اکبری افزود: این موضوع به رییس حوزه قضایی بخش چهار دانگه کیاسر اعلام و بلافاصله بازدیدی به همرا ه مسئولین امر از منطقه صورت گرفت و دستورات لازم در جهت پیگیری موضوع و عاملین آن و کسانی که در این امر دخیل بودند صادرشد ودر حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.