سردار تنگسیری:

رژه بیش از ۲۷۰۰ شناور بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور آغاز شد + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز بیش از ۲۷۰۰ شناور بسیج مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دریای خزر، خلیج فارس ودریای عمان رژه می‌روند.

 سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در مراسم آغاز رژه بسیج دریایی گفت: بسیج مردمی در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان رژه‌ای را در دریا در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین هماهنگ با دیگر کشور‌های مسلمان برای اولین بار برگزار می‌کنند و این نشان دهنده آن است که فلسطین تنها نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۱۲۰ کشور برای دفاع از فلسطین، پرچم این کشور را به دست گرفته اند و حتی در کشور‌های اروپایی و انگلیس نیز پرچم مردم مظلوم فلسطین را به دست ملت‌ها گرفته شده است و فلسطین و فلسطینیان اگر چه مظلومند، اما چون به الله متصلند، قوی هستند و امروز پشتیبانی مردم از این مردم مظلوم، بی سابقه است.

به گفته سردار تنگسیری، امروز بیش از ۲۷۰۰ شناور مردمی در قالب بسیج مردمی در شمال و جنوب کشور برگزار می‌کنند که استقبال گسترده‌ای از این اقدام صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: امروز شیعه و سنی در سواحل شمالی و جنوبی کشور همدل و همراه این رژه بزرگ را برگزار می‌کنند.

وی با بیان این که پایه اصلی بسیج دریایی را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند که در تمامی موارد و بحران‌ها از جمله در سیل خوزستان و ... پای کار بودند و امروز بسیج دریایی نیز میزبان حضور این عزیزان است و بیش از ۶۵۰ ناوگروه با ۴۵ هزار فروند شناور تا به امروز سازماندهی شده است و این استقبال رو به افزایش است.

سردار تنگسیری تأکید کرد: همزمان با این رژه دریایی در دیگر کشور‌های مسلمان نیز شاهد چنین اقدام مشابهی خواهیم بود و در لبنان، فلسطین و برخی کشور‌های آسیای شرقی و نیز در دیگر مناطقی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد، این رژه برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، پیام این اقدام را به رژیم کودک کش صهیونیستی دانست که بداند مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و هر ساله بر شکوه حمایت از این ملت نیز افزوده می‌شود و مردم فلسطین و غزه بدانند که ما پشتیبان آن‌ها در زمان و دریا هستیم و اگر فرمان، ولی امر ما صورت گیرد از دریا نیز به مانند خشکی سرازیر خواهیم شد.

رژه شناورهای دریایی در بوموسی به مناسبت روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
خداقوت دریادلان. احسنت به شجاعت تان. در این وضعیت جوی رژه برگزار کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
سپاهیان دلیر و شجاع و غیرتمند و بی توقع خسته نباشیدـ دمتون گرم ،بسیجی مخلص همتا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
واقعا مو به تنم سیخ شد
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
یه رزمایش مشترک با عربستان برگزار کنید به کوری چشم امریکا واسرائیل با نام مقدس قرآن ونبی اکرم محمد که واسه دوکشور عزیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
امیدوارم با این رژه،مشکل بیکاری و اختلاس و ظلم و بی عدالتی و مشکلات سفره مردم حل بشه.