فرصت‌های اقتصادی اردبیل در جشنواره بین المللی کوچ عشایر معرفی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فرصت‌های اقتصادی استان در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر به میهمانان معرفی شود.

رضا قاسمیان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در هشتم اردیبهشت سال جاری، بر همکاری هماهنگ دستگاه‌های اجرایی و اهالی فرهنگ و هنر استان در برگزاری پرشور این جشنواره تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست هماهنگی جشنواره کوچ عشایر استان بیان کرد: آغاز رویداد گردشگری اردبیل ۲۰۲۳ با برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر است و میهمانانی از سراسر کشور و چند کشور خارجی در آن حضور می‌یابند که لازم است حوزه‌های اجرایی جشنواره پیش‌بینی‌ها و نیازمندی‌ها را بسنجند و توجه به نظم را سرلوحه اقدامات قرار دهند.

قاسمیان با اشاره به حضور سفرای کشور‌های عضو اکو در جشنواره کوچ عشایر، افزود: این جشنواره که روز ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل برای جلب همکاری با کشور‌های عضو اکو است.

او ادامه داد: با جلب همکاری‌های اقتصادی کشور‌های عضو اکو، این جشنواره می‌تواند دستاورد‌های اقتصادی نیز به غیر از دستاورد فرهنگی برای استان اردبیل به‌دنبال داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین توجه به محتوای ابتکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و آیین‌ها و مراسم مختص عشایر مورد تأکید بوده و ورود اهالی فرهنگ و هنر و متخصصان حوزه‌های مرتبط به این مقوله دارای اهمیت است.

قاسمیان با تأکید بر همکاری شهرستان‌های مختلف در اجرای مناسب جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر، گفت: این جشنواره به‌صورت بین‌المللی بوده و باید همه حوزه‌ها و دستگاه‌ها، خدمات مختص حوزه خود و مورد نیاز جشنواره را به میهمانان ارائه دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.