اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در دو فاز در خیابان‌های اردبیل اعمال می‌شود.

سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در راستای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تمهیدات و محدودیت ترافیکی را در محل اجرای مراسم در دو فاز اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: در فاز اول بلافاصله بعد از اجرای مراسم لیالی قدر از ساعت ۲ روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل شریعتی تا تقاطع بازار ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

فتاحی گفت: در فاز دوم از ساعت ۸ صبح روز جمعه ایستگاه سرعین، میدان ۱۵خرداد، سه راه دانش به شریعتی، میدان شریعتی، میدان ورزش به چهارراه امام (ره)، پل پیر عبدالملک، چهارراه امام (ره)، تقاطع امام حسین و چهارراه عالی قاپو به سمت چهارراه بازار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

او بیان کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت: انتظار می‌رود همشهریان عزیز همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.